Som vores nye Operations Manager får du det overordnede ansvar for den daglige drift på alle vores østrigske hoteller. Stillingen er placeret på vores hovedkontor i København, men med stor rejseaktivitet og lokal tilstedeværelse i både vinter- og sommersæsonen – hvilket er essentielt for at lykkes i stillingen og for at være tæt på både medarbejdere og gæster.
Du vil arbejde tæt sammen med vores lokale Property Manager i Østrig og vores HQ-team i Danmark, som understøtter på F&B og HR. Du vil have direkte reference til CEO.
Dette er en central lederrolle, hvor du driver driften ved at lede vores Hotel Managers og derved sikrer, at hotellerne leverer høj kvalitet, effektivitet og stærke resultater – både i sommer- og vintersæsonen. I takt med at Heart Hotel øger hotelporteføljen til også at have hoteller i bl.a. Grækenland vil stillingen på sigt også få samarbejdssnitflader over imod andre lande.
Arbejdsområder
Hoteldrift & Ledelse
- Overordnet driftsansvar for alle 10 hoteller i Østrig
- Lede, coache og støtte Hotel Managers og lokale teams
- Sikre smidige sæsonåbninger og -lukninger
- Følge op på den økonomiske performance og identificere forbedringsmuligheder
Koordination & Support
- Samarbejde tæt med Property Manager om vedligehold og funktionalitet
- Koordinere med HQ i København om F&B, HR og andre supportfunktioner
- Sikre efterlevelse af procedurer, lovgivning samt sundheds- og sikkerhedskrav
Optimering & Udvikling
- Drive procesforbedringer og effektivisering på tværs af hotellerne
- Implementere systemer og strukturer til at styrke driften
- Udvikle initiativer, der øger gæstetilfredshed og servicekvalitet
- Understøtte salgs- og servicefokus i driften




